måndag 5 januari 2009

Gott nytt år


Bild föreställandes fyrverkerier över hustaken på Gamlegrändåsen i Kongsberg.

Nu är julen slut. Gott nytt år. Vi brände av nyårsafton i Kongsberg hos brorsan Baloo, med överaskningsuppdykande av SvärdsjöDavidssonarna. Mormor Bittan gjorde dessutom ett special appearance eftersom hon hade mysvecka i Tranby.
På nyårsdagen åkte vi bob och pulka i Eiksätra, med Oskar och Alfreds nya King Size Snowracer. Den är grym, jag fåt plats utan problem. Tom jag och Anna kan sitta och åka på den. Det blir en skojig vinter... På hemvägen passade jag på att frontalkrocka med en Passat. Lyckligtvis assakta.

Nyårslöften inför 2009:
1. Jag ska komma ihåg att sätta "out of office" på mail och telefon på jobbet när jag inte är där.
2. Jag ska fika mindre på kvällarna och därmed bli mindre fet. (observera att jag inte väljer att säga sporta mer, då jag lagt av med sånt)

Förresten, webbalbum från nyår på http://picasaweb.google.se/e.niklas.davidsson/NyR#.
Posted by Picasa

Inga kommentarer: