lördag 14 juli 2012

Semester i Göteborg

Vi har vart en vecka i Göteborg på semester. Superbra väder har vi haft och det har vart görgött. Sen fick vi åka hem tidigare än tänkt så jag klarar av mina åtagande på jobbet innan vi drar till Kroatien. /Niklas


Oskar och Hanna fick provåka morbror Fredriks lastbil!

Ute på Hönö för bad och krabbfiske.



Liseberg! Med Therese och Henrik med barn.


En skojig föreställning med trollande lisebergskaniner och ett helballt par som jag tror hette Sigfrid och Roy.

Emma är en tjej som är glad hela tiden!

Jag passade på att frottera mig lite med trollkarls-Sigfrid :)


Det gjorde Felicia också.

Men Fredrik satsade på kaninen istället...

Här är vi ute och klättrar i en lekpark i Kärra.

Hanna gick till tops.


Frukost hos mormor Bittan.
Posted by Picasa

Inga kommentarer: