söndag 23 augusti 2015

Lite allt möjligt från Tranby

Slänger upp lite bilder från dom sista veckorna.


Ebba har lekt frenetiskt med tvillingarna i grannkåken och älskar deras trehjulingar.

Mys på lekplatsen efter jobbet.

Här är Even eller Vetle (någon av tvillingarna) och Ebba på kvällstur.

Sen köpte jag en egen trehjuling på finn.no till Ebba. Den var hon mycket nöjd med, men nu är det bara springcykel och riktig cykel som gäller.

Hanna var på besök och undervisade Ebba i statisk laddning.

Hanna myser med Marit och Bjartes lillplutt. Som heter... Tuva, kanske? Jag har dåligt minne.

Kraftlöpet! Alla utom jag sprang 700 meters slingan. Jag sprang väl iofs också ganska långt - med telefon i handen. Oskar tog krafter från någonstans vi aldrig sett och var nära att vinna hela loppet. Alfred surade ur när han blev knuffad. Ebba tog sig igenom med hjälp av mamma och mormor och en kisspaus.

Dags för start.

Dags för målgång.

Oskar och Hanna efter utfört förvärv.

Alfreds första träning i friidrott med Sturla. Eftersom gymnastiken inte satt igång ännu så var Oskar med också.

Ebba leker flygplan på mina fötter. Nåt måste man ju göra när Alfred tränar.

Inga kommentarer: