måndag 27 mars 2017

Programmering och sånt

Förra veckan hade ett par hyggliga föräldrar arrangerat kodningskväll, där barnen i Alfreds klass fick lära sig programmering. Skitkul tyckte alla barn. Jag och Ebba var med också men hon programmerade inte, hon får nog vänta tills hon fyller 5.

Ni ser Ebba, Alfred och Ida längst till vänster i bild.


I helgen har det ju varit sinnesjukt bra väder. Jag har tyvärr noll bilder från våra eskapader på cyklar och annat i helgen. Däremot har jag en bild från Alfreds sovrum, som nu bara saknar lister och golv. Det ser tokmörkt ut på bilden men det skyller jag på att kameran i min telefon hatar motljus.


Jag och Oskar imorse, på Drammens sjukhus. Röntgen visade att den brutna tån han ådrog sig förra helgen på fotbollsplan i Tranby läker så det visslar om det, så det borde vara full fart igen innom någon vecka.



Inga kommentarer: