fredag 15 mars 2019

Skolan tur och retur, bal och doningar

Det verkar mest som att jag på slutet har bilder från när vi går till skolan och tillbaks igen. Så då kör vi väl på det då!


Alfred skatear runt i vårt bostadsområde. Han och Oskar har köpt varsin skateboard som dom fräser runt med.

Förra veckan hämtade jag Oskar på skolan en dag på dom andra hade ledigt och var på sommarland. Jag och Oskar gick till great eastern mall och fikade. Jag köpte en chokladdonaut som såg ut som en bajskorv.

En annan dag hade vi skolbesök hos Alfreds klass. Vi fick göra massa uppgifter och hann också med att spela tennis inne i gympasalen med en mycket entusiastisk gymnastiklärare.

På väg till skolan, samma dag tror jag. Med grannen Connor.

Ebba pissar, i full rullskridskomundering, på skolan.

Bal var det här! Vi hade till och med låtit sy upp fina kläder så nu har jag äntligen min första frack, eller vad det nu är. Minns inte riktigt.

Balen bjöd på massvis med dricka och mat och det var roligt.

ISKL - det är skolan vår det.

Så här såg vi ut innan vi drog på balen. Och nu inser jag att alla bilderna har laddats upp i fel ordning. "Jävla skit fan" som Ronny, eller var det Ragge, skulle ha sagt.

Här var hämtning någon annan dag, och tjejerna inne på skolans kafe tyckte det var jättekul.

Inga kommentarer: