onsdag 18 oktober 2017

1.5 månadsjubileum av död blogg

Här är det lugnt om dagen. På bloggen alltså. I verkliga livet är det inte särskilt lugnt, snarare full rulle.

Men nu jävlar ska det bloggas. Härmed utlovar jag ett inlägg om dagen tills vi är framme i nutid.

---

Då startar vi med en tidig helg i september, med mor och far på besök i Tranby. Vi var och plockade äpplen på en av gårdarna i Tranby tillsammans med några fler grannar och barn. Så var vi i Asker och köpte cykel till Alfred, och så mycket mer minns jag inte! Jo, vi hade premiär på skridskoskola med Ebba, men jag har inte grävt fram bilderna från kameran ännu så det får vänta.

På väg till Nilssons gård, eller vad den nu heter, där det är självplock på äpplen, plommon och sånt.

DÄR ÄR GÅRDEN! DÄR ÄR DEN!

Oskar poserar på ett efterblivet sätt.

Even eller Vettle (dom är tvillingar så jag vet aldrig vem det är), Otilie, Oskar och Ebba.

Ungarna lekte lite köra skoter på vår Polaris GT 340. Den ska med tillbaks till Fjätvallen bara jag klarar av att få fart på den.


Oskar har uppgraderat till king size tuba. Farmor beundrardenna pjäs.

Inga kommentarer: